Wczytuję dane...
Twisto - kup, przymierz i zapłać później!

 

Dlaczego warto skorzystać?

Szybki zakup - jeden klik i gotowe! Bez rejestracji, zbędnych formularzy, podawania wrażliwych danych.

Bezpieczeństwo - robiąc zakupy w miejscach publicznych, nie musisz martwić się o podawanie wrażliwych danych, np. numeru karty kredytowej.

Komfort zakupów - nie chcesz kupić kota w worku? Kup z Twisto i sprawdź produkt zanim za niego zapłacisz.

Zapłać za zamówienie w ciągu 21 dni - rozplanuj sensownie swój budżet dzięki Twisto!

To nie jest pożyczka - zakup z Twisto nie wiąże się uciążliwym oprocentowaniem lub formalnościami.

 

FAQ

1. Jak działa Twisto?

Twisto płaci za Twoje zakupy i pozwala Ci sprawdzić je zanim faktycznie zdecydujesz czy produkt Ci się podoba. Nasze płatności pomogą Ci też zapłacić za Twoje zakupy jeżeli chwilowo zabraknie Ci na nie środków. Na podstawie informacji, które pozostawiasz w sklepie robiąc swoje zakupy nasze algorytmy weryfikują Twoją wiarygodność i przyznają Ci pewien limit, do którego Twisto może zapłacić za Twoje zakupy. Za ten proces odpowiada nowoczesny silnik “Nikita”, wykorzystujący technologię Big Data. 

 

2. Ile kosztuje mnie korzystanie z Twisto?

 Jeśli wpłacisz na konto Twisto należność za swoje zakupy w ciągu 21 dni od dokonania transakcji, Twisto świadczy usługę zupełnie za darmo! Jeśli będziesz chciał/a zapłacić za swoje zakupy po upływie 21 dni od transakcji naliczymy odsetki ustawowe 14% w skali roku zgodnie z art. 481 § 21 i § 24 ustawy z 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (j.t. Dz.U. z 2018 r., poz. 1025 ze zm.). Nie martw się - będziemy informować Cię o zbliżającym się terminie płatności, aby pomóc Ci spłacić zobowiązanie na czas. 

 

3. Jakie dane wykorzystuje Twisto?

Twisto korzysta z danych, które i tak pozostawiasz w sklepie robiąc w nim zakupy. Dzięki zaawansowanym technologicznie algorytmom tylko na tej podstawie nasza technologia Big Data jest w stanie określić kwotę limitu, na jaką kwotę możesz zlecić Twisto opłacenie zakupów.

 

4. Czy podając dane zamawiającego (domyślnie dane do wysyłki) mogę podać adres do pracy, a nie mój adres zamieszkania?

Tak, można podać adres inny niż adres zamieszkania pamiętając o tym, aby był on prawdziwy i podany w układzie ulica nr domu/nr mieszkania*, kod pocztowy, miejscowość.

 

5. Co się stanie, jeśli pomylę się w adresie, kodzie pocztowym lub telefonie - czy będę nadal mógł kupić z Twisto?

Jeżeli Twisto wyłapie błąd w adresie najprawdopodobniej transakcja zostanie odrzucona. W takim wypadku należy rozpocząć proces zakupowy od nowa i spróbować jeszcze raz zapłacić z Twisto. Jeżeli chcesz sprawdzić jak powinien prawidłowo wyglądać Twój adres, wyszukaj go w Google Maps. Jeżeli Twojego adresu nie ma w Google Maps, spróbuj zamówić paczkę na inny adres.

 

6. Czy jest jakiś limit kwotowy zakupu z Twisto w danym okresie?

Limity przyznawane są per kupujący i są one zróżnicowane w zależności od branży. Jeżeli będziesz terminowo spłacał/a swoje zobowiązania do Twisto, Twój dopuszczalny limit wzrośnie.

 

7. Czy limity sumują się dla płatności w różnych sklepach?

Tak, limity sumują się. Aby wyzerować swój limit i móc kupić towar za pomocą Twisto, należy spłacić poprzednie zobowiązania.

 

8. Jak mogę zwiększyć swój limit na transakcje z Twisto?

Płatności Twisto na początku pomogą Ci zapłacić za Twoje zakupy na kwotę od kilkunastu do kilkuset złotych. Jeśli będziesz spłacał/a zobowiązania wobec Twisto na czas Twoja wiarygodność wzrośnie, a nasze algorytmy będa podnosić limit transakcji, które będziesz mógł/mogła realizować z Twisto.

 

9. Co zrobić, jeśli nie mogę skorzystać z Twisto?

Jeśli z jakichkolwiek względów nie udało Ci się skorzystać z naszej usługi zostaniesz przekierowany do strony wyboru innych metod płatności. Spłacenie poprzednich transakcji z Twisto pozwoli Ci na ponowny zakup naszą metodą.

 

10. Jak wygląda proces zwrotu przy zakupie z Twisto?

Jeśli zdecydujesz się na zwrot zamówienia według zasad określonych w regulaminie sklepu i sklep przyjmie zwrot, zarządzający sklepem przekaże informację do Twisto o częściowym/ całkowitym anulowaniu zamówienia. Następnie Twisto wyśle do Ciebie mailowo korektę potwierdzenia zamówienia z nową sumą do zapłaty lub z potwierdzeniem o całkowitym anulowaniu zamówienia.

 

Potrzebujesz więcej informacji?

Nasze wsparcie klienta jest dostępne od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00 pod numerem +48 22 263 02 10 oraz mailowo na kontakt@twisto.pl.