Płatności odroczone
Kupujesz, ale nie płacisz!
Bo płacisz później, nawet za 30 dni.
Zamawiasz jak zwykle w sklepach obsługiwanych przez PayPo. Odbierasz zakupy, sprawdzasz, czy Ci pasują czy nie. Płacisz nawet 30 dni po złożeniu zamówienia. Bez żadnych dodatkowych kosztów i rejestracji.
Pamiętaj z płatności odroczonych możesz skorzystać jeżeli wartość twojego koszyka mieści się w przedziale cenowym 40 zł - 1 000 zł.
Jak to działa?
Krok 1
Dodajesz interesujące Cię produkty do koszyka, wybierasz dowolny rodzaj wysyłki. Następnie poniżej zaznaczasz logujesz się do panelu w naszym sklepie lub dokonujesz zakupu jako klient niezarejestrowany. O korzyściach z bycia zarejestrowanym Klientem i zbieraniem punktów w programie lojalnościowym przeczytasz tutaj.
Uzupełniasz dane do wysyłki, klikasz podsumowanie. W kolejnym kroku wybierasz zamawiam i płacę.
Zostaniesz przeniesiony do panelu płatności imoje - gdzie ponownie wybierasz na dole strony - płatności odroczone Paypo lub Twisto.
Akceptujesz regulamin i klikasz zapłać.
Krok 2
Wpisujesz otrzymany kod SMS.
Krok 3
Po pozytywnej weryfikacji przystępujemy do realizacji Twojego zamówienia.
Jeżeli coś pójdzie nie tak, nie martw się wyślemy Ci dane do tradycyjnego przelewu, lub będziesz mógł zrezygnować z zakupu.
Wysyłamy paczkę i otrzymujesz swoje zakupy.
Krok 4
Masz 30 dni od złożenia zamówienia na zapłatę lub zwrot zamówionych produktów.
Korzyści:
Możesz sprawdzić swoje zamówienie jeszcze przed zapłatą - jeśli okaże się, że chcesz je zwrócić, po prostu nie zapłacisz. Dzięki temu unikasz czekania na zwrot swoich pieniędzy.
Widząc świetną okazję, która kończy się niebawem, nie musisz od razu postanawiać, czy skorzystasz - płacąc z PayPo, Twisto dajesz sobie 30 dni na podjęcie decyzji.
Jesteś objęty Gwarancją Kupującego - jeżeli z jakiegokolwiek powodu nie otrzymasz od sklepu zamówionego towaru, Twoja transakcja zostanie anulowana, a Ty nie zostaniesz obciążony żadnymi dodatkowymi kosztami.
Nic Cię to nie kosztuje. PayPo, Twisto ani DużyLolek.pl nie pobierają żadnych dodatkowych opłat.
Możesz pozwolić sobie na więcej - pamiętaj, że masz 30 dni bez opłat, ale jeśli masz taką potrzebę, możesz wybrać opcję spłaty w ratach.
FAQ
- Czy muszę podawać dane swojej karty kredytowej/debetowej?
Nie. Do skorzystania z płatności PayPo, Twisto wystarczą podstawowe informacje podane w formularzu rejestracyjnym. Dostęp do panelu Klienta ze wszystkimi informacjami na temat zamówienia otrzymasz za pomocą kodu SMS, wysłanego na podany przez Ciebie numer telefonu.
- W jaki sposób płacę za zamówienie?
Możesz zapłacić przelewem bankowym, przekazem pocztowym lub szybkimi płatnościami online - jak Ci wygodniej. Numer konta do wpłaty otrzymasz mailem wraz z potwierdzeniem złożenia zamówienia. Dla Twojej wygody PayPo udostępnia panel Klienta - nie masz obowiązku logować się do niego, ale możesz. Tam masz bieżący podgląd wszystkich ważnych informacji.
- Czy to jest bezpieczne?
Tak, wszystkie płatności są realizowane w ramach szyfrowanego połączenia, a Ty nie podajesz żadnych danych dostępowych do swojego konta.
- Czy to coś kosztuje?
Nie. Korzystając z płatności PayPo czy Twisto w ciągu 30 dni zapłacisz tylko tyle, ile wynosi wartość zamówienia - bez dodatkowych opłat. W przypadku spłaty w ratach, Ofertę dla Ciebie prezentujemy w podsumowaniu mail, Umowie, w panelu Klienta. Nie musisz decydować się od razu.
- Co jeśli nie zapłacę w ciągu 30 dni?
Nie martw się, nic się nie stanie. Twoja płatność zostanie automatycznie rozłożona na raty.
- Co się stanie, jeśli zwrócę zamówienie?
Po prostu nie zapłacisz. Twoja transakcja zostanie anulowana w naszym systemie.
Zawsze możesz uzyskać więcej informacji bezpośrednio od PayPo:
+48 22 333 74 60
PayPo Sp. z o.o.
//www.paypo.pl